7 Sep 2016

Scrub Garam Bukit

 Scrub Garam Bukit ialah satu produk yang berkesan dalam membantu
 merawat segala masalah kulit anda dengan segera!.Produk segala kulit ni
 sesuai dipakai semua jenis kulit dan semua jenis jantina lelaki
 mahupun perempuan

Bagi anda di luar sana yang ingin mengatasi masalah
 jeragat semakin menjadi-jadi,jerawat semakin meluas bak kata dah macam peta
 kat pipi tu.Hari ni Selain merawat masalah kulit ia juga berkesan dalam membantu 
anda di luar yg mengalami masalah resdung,sakit pinggang,sakit tulang belakang,
lenguh-lenguh dan sebagainya lagi lah di samping mengaktifkan perjalanan
 darah pada kulit dengan baik.Jom cuba produk ni sebelum jeragat
 ataupun jerawat mula menguasai kulit anda.
   
Manfaat menggunakan Scrub Garam Bukit:

Mengatasi masalah jeragat pada kulit.
Mengecut dan menghlangkan jerawat.
Merawat kulit berminyak dan sensitif.
Membantu menghilangkan blackhead dan whitehead.
Melancarkan peredaran darah di sekitar muka.
Meredakan bengkak akibat jerawat yang meradang.
Membantu membuang sel kulit mati.
Membantu mengatasi masalah aczema.
Membantu melembapkan kulit yang kering.
Masalah parut juga mampu di atasi.
Membantu menutupi segala liang pori terbuka.
Mengatasi masalah tone kulit tak sekata.
Membantu melicin dan melembut kulit muka.
Mengatasi masalah tumit kaki yang merekah.
Mengurangkan pening,migrain,angin dan lemak.
Menghilangkan gatal-gatal,kaki berair,kaki pecah 
dan berbau.

Ianya mengandungi bahan-bahan berikut:

Aloe vera.
Kunyit.
Buah pala.
Minyak zaitun.

Cara nak guna:
Baca doa,selawat dan niat inginkan wajah yang kita inginkan.
Letak air dan basahkan muka.
Ratakan scrub dan urut bahagian muka anda sehingga 
keluar buih.
Bilas dengan air bersih.
Kemudian lap dengan kain bersih.
Gunakan Garam bukit herba ini seminggu 3 kali. 

No comments: